سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان همه جنبندگان زمین ـ حتی ماهیان دریا ـ بر جویای دانش درود می فرستند . [امام باقر علیه السلام]
 
دوشنبه 88 شهریور 30 , ساعت 6:28 عصر

در مورد این موضوع می اندیشم که اصلا حجاب برای چیست؟

زن باید زیبا بگرده و هرجور دلش خواست از خونه بیاد بیرن!

چرا زن رو محدود می کنیم؟

مگر نه اینکه خدا همه را آزاد آفریده است پس چرا باید سختی حجاب رو پذیرفت و خود را در حصاری سیاه نگه داشت.

راستش اگه ادم چیزی رو مثل حجاب  بخواد از روی تقلید و تعصب حفظ کنه نه تنها ارزشی نداره بلکه خیلی اوقات اثر مخالف هم داره

بزار از اینجا شروع کنم

حقیقت اینه که توی برخی از جوامع ارزشهای واقعی و استعدادهای والای زن تحت الشعاع جنبه جنسی او قرار گرفته و زن شخصیت واقعی خودشو از دست داده و هرگونه توجهی به زن جنبه شهوانی و حیوانی پیدا کرده و خانواده ها به عنوان مهمرین نهاد پرورش فکری افراد، رو به سستی رفته.

اگه اندکی به حوادث پیرامون درست نگاه کنیم می بینیم که اکثر مزاحمت های خیابونی و تجاوز ها برای خانوم هایی پیش میاد که ظاهرشون تحریک کننده باشه و گویی خودشون با طرز لباش پوشیدنشون ابراز علاقه به مزاحمان می کنن.

وقتی پوشش زن مناسب نباشه، قدرت تخیل مردها زیاد میشه و تحریک ها افزایش پیدا می کنه و ناخودآگاه ارزش واقعی و انسانی زن جاش رو با ابزار بودن برای حیوانیت و شهوت رانی مردان عوض می کنه.

انسان باید آزاد باشه، از نظر روح و جسم .اما اون آزادی جسمی رو که موجب اسارت روح باشه هیچ عاقلی نمی پسنده.

 

شهوت و غریزه جنسی مردان جامعه نه تنها تمام نمیشه بلکه با تحریک آن از طرف زنان جامعه روز به روز زیاد میشه تا جایی که همه ارزش های انسانی جاش رو به ارزش های حیوانی میده و زن مشه یه ابزار خوش گذرانی.

اونوقت چه بلایی سر خانواده میاد؟!!

برای روشن شدن این قضیه به این مثال خوب توجه کن تا ببینی حقیقت چیه!

مردی رو در نظر بگیر که صبح با خارج شدن از خونه و جدا شدن از همسرش در محیطی قرار می گیره که انواع زن ها با انواع مدل های لباس و تیپ روبروش ظاهر می شن!

این مرد هرچی هم خوب و وفادار باشه دیگه نمی تونه علاقه زیادی به همسرش داشته باشه چون اولا شاید همسرش به اون زیبایی نباشه ، ثانیا چهره همسرش براش تکراری شده ، اونوقت اولشه که این آقا به دنبال خانوم های بیرون از خونه باشه

همین موجب سستی در بنیان خانواده میشه.

حالا اگه این مرد صبح بعد از خارج شدن از خونه در محیط پاک و خالی از هر نوع جاذبه جنسی قرار بگیره تا موقع برگشت به خونه دلتنگ همسرش میشه و سعی می کنه همه محبتش رو یک جا و به یک نفر هدیه کنه و اونم همسرشه.

این تازه اوضاع مردان متاهل بود در مورد مجرد هام که دیگه نگو و نپرس!

 

پسر ها از آغاز دوران بلوغ علاقه زیادی به جنس مخالف دارن ،که اینهم غریزی هست. یعنی اگه نباشه ،اون جوون مریضه

این نیاز هم تنها در جهت جنسی نیست بلکه پسر نیاز شدیدی به حرف زدن ، محبت دیدن و محبت کردن و  ... داره.

حالا فرض کنید این پسر تشنه محبت ، داخل یه شهری قرار بگیره که انواع دختر ها با انواع آرایش ها و مد ها در برابرش ظاهر بشند.

و این پسر برای رفع نیازهایی که گفتم با چند نفر از این دختر ها دوست بشه.

خیلی هم خوبه مگه چه ایرادی داره؟!!!!!


ایرادش اینه که وقتی این پسر نیازهای غریزیش از طریق دوستی با جنس مخالف رفع شد دیگه به دنبال ازدواج نمی ره و اولین ضربه را خود دختر ها می خورن که دیگه خواستگاری براشون نمیاد و مجبورن با یه آدم کور یا کچلی ازدواج کنن! ( خودم کردم که لعنت بر خودم باد).   

جالبه که خیلی از دختر خانوم ها فکر می کنن این دوستی ها سرانجامش به ازدواج ختم میشه؟

چقدر ساده!!!!!

تقریبا همه پسر ها هدفشون از دوستی با دختر ها فقط رفاقته نه ازدواج و حتی حاضر نیستند به دوست دخترشون به عنوان همسر آینده فکر کنن! برای صحت این موضوع از برادرتون راجع به این سوال بپرسین ( البته اگه کتک خوردین به من ربطی نداره)

تازه اگر هم به سلامتی به ازدواج ختم بشه هم پسر و هم دختر به همدیگه شک دارن. آقا میگه نکنه خانومم هنوز با دوست پسرهاش ارتباط داشته باشه و خانوم هم می گه نکنه شوهرم با دوست دخترهاش رابطه داشته باشه . این میشه آغاز شک و دعواهای خانوادگی و در نهایت طلاق.

خوب پس دیدیم این نوع آزادی ، تنها به اسارت روح و جسم ختم میشه!!

 

چرا راه دوربرویم با نگاهی به وضعیت کشورهای اطراف می شه عاقبت بی بند و باری جنسی را دید . اولین دستآورد این روش بالارفتن میزان طلاق و پایین آمدن میزان ازدواجه، که گفتم بیشترین ضربه را هم زنها می خورن.

آخه دیگه یه پسرچه لزومی داره خودش رو گیر مسائل ازدواج و زندگی بندازه.

جدای از مسائل شرعی که هرنوع ارتباطی حرامه. آقا پسر تشنه محبت و غریزه ،با چند تا دختر دوست میشه و تمام نیاز هاشو برطرف می کنه ،بدون اینکه کوچکترین بار مسئولیتی روی دوشش بیاد.

 

آمار رسمی از وزارت بهداشت آمریکا  اعلام کرده که از هر هزار زن متاهل آمریکایی (15 تا 44 ساله) تنها 91 پیوند زناشویی موفق بوده. به طوری که وجود خانواده ،در کشور های غربی زیر سوال رفته و زنان بی سرپرست با چند کودک ، بدون پدر رو به گسترش است و نوجوانان به خاطر نبود تربیت پدرانه به اعمال جنایت کارانه روی می آورند، که برای اثبات این مسئله کافی است اخبار را گوش کنید!!!

نبود سرپرست مرد در خانواده و فراهم نبودن هزینه های زندگی موجب روی آوردن زنان غربی به خودفروشی و ... شده است.

در کشور های غربی به جای فعالتر شدن مراکز پرورشی و آموزشی، مراکز پرورشگاهی و ندامتگاه و زندان رو به گسترش است.

بنابر اظهار تلوزیون فرانسه بیش از 200 میلیون کودک در جهان به صورت برده زندگی میکنند.

افزایش 150 درصدی رشد جنایت و ، تجاوز ، سرقت ، قتل از نتایج آزادی به این سبک است.

شبکه سی ان ان آمریکا اعلام کرده در هر 13 دقیقه یه نفر آمریکایی به ویروس ایدز مبتلا می شود.

در خبری از شبکه فرانسه می خوانیم که از هر 4 دختر فرانسوی یک نفر و از هر 8 پسر فرانسوی یک نفرقبل از رسیدن به سن 18 سالگی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند که 22 درصد از این تجاوز ها قبل از سن 6 سالگی صورت می گیرد و جالب اینکه 85 درصد کودکان مورد تجاوز فرد تجاوز کننده را می شناسند و در 40 درصد از این تجاوز ها فرد تجاوز کننده پدر کودک بوده است.

 

خیلی جالبه حماقت  افرادی که بی بند وباری جنسی رو ،با اسم آزادی توجیح می کنن.

اگه آرادی به برهنگی و بی بند و باری جنسیه ، پس حیوانات آزاد تر از ما هستنید.

خوب طبیعیه در کشور هایی که مردمش دائما در صحنه های شهوت انگیز حضور دارن و کشش دائمی برای مسائل سکس برایشون آماده است این مسائل هم عادی میشه و مسائلی چون هم جنس بازی جزء قانون رسمیشون در می آید.

جالبه که در برخی از این کشور ها در کنار مدارس دخترونه مراکز بهداشتی سقط جنین وجود داره و جالبتر اینکه با جنین های سقط شده لوازم آرایشی می سازند و کلی سود می برن.

 

خیلی خوبه به این جامعه می گویند جامعه ایده آل و آزاد!!!!!!

 

خیلی جالبه اگه بدونید حرامزادگی در آمریکا در 10 سال اخیر 500 درصد افزایش یافته یعنی آما نوزادانی که در مراکز فساد بدنیا میاند چندین برابر نوزادانی هستن که در محیط سالم خانواده بدنیا میاند.

خیلی جالبه         نه؟!!!!!!!!!!!!!!!!

اما خیلی جالب تر اینکه

در اون کشور هایی که ما رو بخاطر حفظ حجاب زنها و دختر هامون مسخره می کنند و عقب اوفتاده میدونن،

از زن به عنوان تبلیغات کالا استفاده می کنن یعنی مثل ابزار برای فروش کالای خودشون ،ده ها زن برهنه رو نمایش می دن.

 

عجب داستان جالبی

 

اما عزیز بدون که حجاب برای زن محدودیت نمیاره فقط موجب میشه که ، در جامعه به زن نگاه جنسی و شهوانی نشه و زن مثل کالایی در اسارت شهوت جنسی مرد در نیاد.

حجاب موجب میشه گوهر وجود زن برای مرد ارزش پیدا کنه و یه جوان تمام تلاش خودش رو بکنه تا بتونه به این گوهر دست پیدا کنه نه اینکه به راحتی هروقت اراده کرد در اختیارش قرار بگیره.

اگه اسلام دستور حجاب میده نمی خواد زن رو محدود کنه بلکه می خواد به زن ارزش بده، می خواد بنیان خانواده ها محکم  و به سمت پیشرفت و تربیت فرزنداشون حرکتت کنن.

اسلام می خاد، به زن نگاه ابزاری نشه.

حالا اختیارو انتخاب با شماست

فلاکت و بدبختی رو می خواهید یا آزادی واقعی را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ